Shakira si Activia isi unesc fortele pentru a sustine World Food Programme (WFP) si obiectivul organizatiei de a construi o lume fara foamete. Pentru a marca aderarea la cauza, Shakira a lansat pe 22 mai un nou videoclip - "La La La (Brazilia 2014" - anunta un comunicat din partea Image PR.
Mesajul transmis de noul videoclip este unul de bucurie si speranta pentru toti copiii, contribuind si la popularizarea cauzei World Food Programme. Shakira explica: "Cu ajutorul melodiei La LaLa (Brazilia 2014) vrem sa contribuim si noi macar putin si sa ii facem pe oamenii din intreaga lume constienti de munca si eforturile extraordinare pe care organizatia World Food Programme le face pentru a lupta impotriva foametei".
Luca Casaura (Vicepresedintele de marketing, Activia) spune:
"Parteneriatul cu Shakira pentru sustinerea initiativei School Meals este asocierea perfecta intre un brand care crede in dreptul tuturor la o nutritie echilibrata si o artista care militeaza pentru accesul fiecarui copil la o educatie de calitate. Suntem foarte bucurosi ca impreuna putem transmite acest mesaj prin intermediul videoclipului La La La (Brazilia 2014)".
Pe langa lansarea acestui videoclip, Activia si Shakira vor sustine lupta WFP impotriva foametei prin donatii care vor ajuta asociatia sa ofere 3 milioane de mese in scoli, pentru a sustine alimentatia echilibrata si educatia alimentara pentru copii din tari aflate in curs de dezvoltare. In prezent, WFP ofera mese calde pentru 25 de milioane de scolari din peste 60 de tari, adesea situate in zone greu accesibile si vulnerabile.
No hay comentarios:
Publicar un comentario